The Ordinary Girls
HAVOUGE!!!
Sunday 1 September 2013 • 18:45 • 0 comments

Assalamualaikum guys! argghhh, minggu ni best! benda yg ditunggu tunggu dh selesai.. Alhamdulillah ;) act, nk cita pasal hari jumaat haritu.. K.. besst gila! hahaha.. memasak waktu kh ja.. *over act aku ni* kihkihkih... aku geng dgn juwairiyah n aina.. aina si gilosss.. k2, joke2.. hahha.. nk cita pasal waktu masak sebenaqnya.. heshh, melalut x ketahuan.. K, staright to the point, pukul 11 tu pi bilik masakan... orang lain baru nk potong2, tapi kumpulan aku, dh siap semua dah.. tgk ahh sapa yg sediakan..*bangga sat* so, kmi trus masak... first2 tu ingatkn kuali besaq gedabak mcm kt rumah aku, tgk2, ya ampun, kecik kenit gitu.. dhlah aku bwk nasi muat untuk 6 org makan.. lewlss.. so masaklah.. FYI, kmi kumpulan first masak tau.. muahahahah XD wktu masak tu, hesh, xtau nk kata lah.. hingaq hbs.. sat tk cukup garam lah.. xcukup gula pon boleh.. kah3... so masaklah.. dh siap, tutup api... tp dlm hati, xtaulah rasa apa.. tba2 kwn aku tnya, tu, pati ikan bilis xmasukkan ka?  Ya Allah, aku rasa mcm nk jerit nuh.. patut xrasa nasi goreng.. hesh,, so, bukak lah balik api... masukkan, kacau2 sikit dan SIAP!! yeayy! berjaya... pastu nk buat ayaq pulak.. kmi buat ais blended! sedap Ooooo... perasan jap nah.. hahaha..... XD so, semua tu siap tepat pukul 11.45 pagi :D nk kemas2 dapuq lagi, smpailah kul 12.. masa kh pun hbs... balik kelas, lepas hbs wktu badar, pakat melantak lah makanan kwn2 tdi kan.. nasi goreng yg ptutnya aku bwk balik, xsempat.. dh selamat dlm perut kwn aku.. its okay... rezeki depa kan.. Alhamdulillah.. dioran kata sedap.. tp xtau lah sedap ke tk :3 ais blended mmg xdpt aku ngap sorang je lah kan.. yg tu org target dulu... JUMAAT THE BEST! oklah, takat tu ja nk cita.. thanks sbb sudi membaca... hehehe

#Aina dan Juwairiyah, sorry klau aku ada termarah ka hapa... btw, I LOVE YOU TWO~ ;D

Welcome!


Annyeong! Welcome to Madihah's world. Feel free to visit and follow! bold italic underline strike



Follow me!



Tagboard!


Flash back



Credit Card


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Full edited by: Amni WaJihah