The Ordinary Girls
I DON'T KNOW
Wednesday, 28 August 2013 • 14:24 • 0 comments

Assalamualaikum guys.. lama kan xupdate.. bersawang sawang sudah.. hehehe... msti rmai rindu kan? *bajet byk follower -.-"*hahaha XD okeh, gena nk mula eh.. herm... aku syg kwn2 aku k! xnak diorang gaduh2 cmni.. even dia tu berlakon dia xterasa depan awk semua, tp dlm hati, siapa yg tahu kan... GENG ELEEH, pleasee, jgn gaduh2 cenggini :/ even aku bukan grup tu dah, dan awk semua pong dh ada grup bru, NOIZY, tp jgn lah cmni.. xbaik gduh... hermm, harap awak semua dpt terus terang... ni semua salah faham.. kita kdg2 xsedar apa yg kita buat tu, orang xsuka.. NOBODY's PERFECT... so, aku harappppp sgt, korang baik2 semula... tu jaa yg nk update.. hehehe

to : #AIDA #KU ADLIN NAJLA #NADIATUL #AISHAH awak empat tetap ELEEH sya.. hehehe ;)
   
      #SAYANG AWAK SEMUA KERANA ALLAH :D


Welcome!


Annyeong! Welcome to Madihah's world. Feel free to visit and follow! bold italic underline strike



Follow me!



Tagboard!


Flash back



Credit Card


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Full edited by: Amni WaJihah