The Ordinary Girls
virus -.-
Friday 3 August 2012 • 22:18 • 0 comments





 inas, afaf, pu3, ilham n me =) we are best friends forever. InsyaAllah

assalamualaikum =)
k, virus.. hmpa tau kn apa maksud virus?? PANDAI!! good girl... xDk, aku dh macam culture shOcked sebab xpi skolah dh seminggu -.- aku lelah k..pi2 tengok, wahh! rapatnya awOk dengan sahabat kitewwww ~.~xpalahh... aku pun buat muka blurr.. yg paling tk tahan bila waktu balik, ehh2 awOk halang pulok kitwee nk jalan dengan sahabat kiteww.. kenapaa?? mana pegi sahabat awok?? hmm.. bila aku jeless cmni, aku mula lah melayan prasaann.. heh.. lepastu teringat, kalau kita agak jeles dengan kawan kita, baca tiga Qul dan al fatihah. insyaAllah, lama2 prasaan jeles tu, agak hilang sedikit demi sedikit.. Alhamdulillah, menjdai dekat aku =) tu je laahhh nk cita.. k bye, nk tengok harry potter xD
p/s : awOk tk datang skolah 2 hari, aman sikit sya nk kawan dengan sahabat sya balik =)

Welcome!


Annyeong! Welcome to Madihah's world. Feel free to visit and follow! bold italic underline strike



Follow me!



Tagboard!


Flash back



Credit Card


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Full edited by: Amni WaJihah