The Ordinary Girls
TABAHLAH DUHAI HATI :')
Monday 27 August 2012 • 22:01 • 0 comments

hmm~ haii semua *nada xde semangat* :(
sedihh sangat hari nii.. xtau lah.. anda semua dah berubah..seriusss! :'(
kenapa tak bagi aku tengok buku tu?? bukan nak tiru pun.. aku ni SAHABAT ang ke atau just KAWAN?
untunglhaaa,, awak semua ramaiii kwn
aku tak boleh tahan air mata aku dekat sekolah tadi~ takpa,, hmpa semua x perasan pun kan?? hmm~ nvm
sebelum semayang tdi, aku bca 3 qul, al-fatihah dgn ayt qursi :')
untuk apa?? untuk tak bagi hati kita ni tak dendam, tak dengki, dn tak jeless dgn kwn kita tuu..  :))





Welcome!


Annyeong! Welcome to Madihah's world. Feel free to visit and follow! bold italic underline strike



Follow me!



Tagboard!


Flash back



Credit Card


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Full edited by: Amni WaJihah