The Ordinary Girls
kawan atau lawan?
Tuesday, 3 January 2012 • 16:15 • 1 comments

Ok. aku nk ckp pasai kwn. hmpa rasa kwn yng buat jahat dngn kita, kwn kita ka? klau aku la, dh lama aku buat tk tau dngn depa. kwn tkkan buat kwn sedeyhh..btOii ark? so, aku dh penah rsa dh cm ni. tp, tu sbb "KWN" aku hasut bff aku. woahhh! sedeyhhh gilaaa aku. bff aku bOleh terpedaya dngn hasutan dia tuu. time tu pulak, kmi nk pi lwatan kt melaka n kl. sebelum tu cmni, kmi tiga Org dh bercadang nk dok sma2 dlm bas. bilik pun sma2. tba2, si kwn yng menghasut tu, dia carik gdOh dngn geng yng nak dia nak dOk sebilik wkt lwatan tu. dh gadOh tu, taO2 je lah kan. geng tu pun tk mau dia dok sebilik dngn depa. sO, apalagi, dia mai cari aku dngn bff aku la. sebelOm tu, dia dh carik pasai dngn aku dh. hmm, yng bff aku pulak baik hati la sgt, pi trima dia. aku pOn apalagi, xmO la. pastu sehari tu, aku dOk tngOk dia tu dOk nangis kt bff aku. pastu depa mai kt aku depa kta dia masOk grOup kmi. pastu aku ckp la kt bff aku tu, aku kta cmni, ag nk dok dngn dia dlm bilik tkpa, aku pindah pi bilik lain. sO, bff aku pOn dngn baik hatinyaaa kta Ok.. wOahhhh! hancOq hati aku rsa. k, esOk pg tu, bff aku mntk maaf kta ku. pastu dia mntk aku dOk sebilik. aku kta xpyh. yng si penghasut tu pulak minta maaf kt aku depan mk bff aku. aku kta xpyh dOk mntk maaf lah! terkejut mk bff aku. pastu aku blah trOs. dlm bas lak, aku n my new geng, dOk kt belakang. syokk beb! aku tngOk jaa budax tu..buat muka barua dia tu la. smpai melaka, aku sembang la sat dngn bff aku tu, pastu dia mai, aku blah trOs. sebelum aku blah tu, aku tolak dia smpai nk jatOh. puas hati aku. pastu dh hbs nk balik tu, kmi tunggu driver bas, dOk tunggu tu, aku pi laa dkt bff aku. tba2 depa lari. wkt tu aku rsa yng budak tu hasut apa la lg kan. aku tahan jaa. dlm bas, aku dOk tepi tngkp, aku nangis. hnya geng aku jaa yng tau aku nangis. depa la yng tOlOng nasihat kn aku suma. tp, spa x sedeyhh jd cmtu kan. kt kl lak, dia tba2 ja mai kt tmpt duduk belakang. nk tau sbb apa? sbb bff aku tu dOk sembang dngn pakwe masing2. dia rsa bosan la kan. pastu elOk dia duduk kt tempat duduk blkng tu ja, kmi suh dia pi tmpt dia blik. dia xmO. pastu aku pi kt dia, aku kta cmni 'wey, ag pi la duduk tmpt ag balik. aku nk duduk sni." pastu dia blah laa..dia pi kt tmpt duduk dia tu, pastu dia nangis. pOrrraaahh! ag kna cmtu bru..dh nk nangis. ag tk rasa apa yng aku rsa. errr! ag nk tau dak minah gedik, aku x maafkan ag smpai bila2..ag ingt tu.! tngOk ahh result upsr ag tu. bajek hOt..x dpt pOn 5A. sO, balik t tajOk, klau kwn tu buat sesuatu yng menyakitkan hati kita, ampa buat tk peduli ja. klau depa dOk kutuk ka apa, diam ja. bila depa dh penat depa berhenti la. aku ingt pesan mk aku ja, kita hidup bkn bergantOng kt kawan, tp bergantOng kt ALLAH. sO, jngn sedeyh2 yaa.. ceria selalu :D assalamualaikum.

Welcome!


Annyeong! Welcome to Madihah's world. Feel free to visit and follow! bold italic underline strike



Follow me!



Tagboard!


Flash back



Credit Card


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Full edited by: Amni WaJihah